2014. március 16., vasárnap

A nagy fal

Még régi termés, valahogy nem éreztem szükségét, hogy publikáljam... RoChuékkal valahogy mindig ilyen elborult szöszök születnek.

– Te küldted rám őket, igaz?

– Mi-micsoda? – dadogta. – Mit?

– Felhúztad azt a rohadt faladat, és nem volt nekik jobb dolguk, mint felém fordulni…

Suttogás, vádló sziszegés a sötétben, és erős, vaskos ujjak fonódtak a nyakára. Már megint kezdődik az egész elölről, Oroszország agya ismét elborult… Próbált beszélni, mielőtt elszökik az összes levegője, a mellkasa riadtan emelkedett és süllyedt.

– Nem küldtem, nem akartam, nem tudtam, hogy hozzád fognak menni, ha tudtam volna…

Ha tudtam volna, akkor is felépítem a nagy falat. Ne tudd meg, mibe került…

Oroszországot aztán nem hatotta meg a hadoválása, és a vasmarok csak szorult és szorult a nyakára. Csak tudná, miért van még együtt ezzel a pszichopatával… Hörgött, a teste ívbe feszült, a kezével vakon tapogatózott, aztán elernyedt. Pillanatnyi halál, mint az eszméletvesztés…

– Hé, kicsi Kína, mi lelt? – kezdte el finoman pofozgatni megszeppenten Ivan, mintha nem ő tehetne róla. Talán nem is tehetett. Talán visszatért a kedves Oroszország…

Amikor felriadt, szinte ösztönösen felelte: semmi.

Mint mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése