2017. szeptember 19., kedd

I found you at least

Ez volt az a fic, amit nem gondoltam volna, hogy valaha megírok, mert fél évvel ezelőtt még magát az alapot is kerültem, mint a pestist. Aztán összehozott a sors pár jó ficcel.


Szóval ja, aztán úgy döntöttem, megér egy próbát az egész omegaverse dolog, mert sehol sem találtam olyan ficet, amiben az omega nem teljesen kiszolgáltatott az alfának, és mondjuk kihajíthatja a vackából tüzelés közepén is. Ahogy az is ritka, ahol senkinek sincs sötét múltja, mert az omegákat az összes ficben meg akarják erőszakolni, és a felükben sikerül is. Aztán pedig dumáltunk erről Celdriával, és egy délutánunkat/esténket azzal töltöttük, hogy a tipikusan omegaverse-ben használt kifejezéseknek kerestük a magyar megfelelőit, nekem pedig jött egy ötlet, hogy de poén lenne megírni.

Paródiát akartam. Erre bújciznak 10000 (!!!) szavon keresztül, mert nem is ők lennének, szóval úgy olvasandó, hogy cukorbetegséget kapsz tőle, annyira fluff (már ha nem riasztott el az au). Meg amúgy megírtam életem legrészletesebb szexjelenetét, de még így sem olyan részletes, mint amik angolul keringnek.

Nagyon-nagyon fura volt angolul írni, mintha levágták volna a kezemet, de tudjuk, hogy rettenetesen makacs vagyok, szóval összehoztam, még ha hiányzott is, ahogy magyarul leírni tudok. Mármint eddig azt hittem, én nem is írok annyi leírást, de kiderült, hogy mégis. Igen, gondolkoztam rajta, hogy megírom magyarul, de aztán arra jutottam, hogy erre még nincs felkészülve a magyar fandom. A magyar irodalom amúgy is meglepően prűd, mármint míg a többi nyelven simán mindenki részletesen leír egy-egy erotikus jelenetet. Tényleg részletesen. De tegye fel a kezét, aki nem érezte magát kényelmetlenül, ha magyarul olvasott valami nagyon pikáns jelenetet, míg angolul szemrebbenés nélkül megtette. Jól van, letehetitek.
(Bár ettől függetlenül akkor is kicsit még bennem volt a gát.)

Másrészről pedig szerintem megérte nekem ezt most angolul írni, legalább láthattam, hogy én is kaphatok rá annyi kudót és bookmarkolást (pár nap alatt 200 kudo és több mint 20 bookmark?? meg több mint 2500 megtekintés), mint mondjuk egy anyanyelvi beszélő. Ráadásul az egyik kedvenc ficem írója is olvasta!



Leírás és minden más a linkre kattintva megtalálható: I found you at least
(És rúgjuk fel a sztereotípiákat, azért is omega Viktor. Meg Chris is. És mielőtt tovább spoilereznék, inkább befogom.)

2 megjegyzés:

  1. juhuhuhuu imádom :DDD Klassz lett! De azért lehet egy kérdésem? ( tökre mindegy ugyis megkérdezem) Azért egyszer magyarul is leírod? :) Csak kíváncsiságból. Válaszod előre is köszönöm! És most megyek keresek egy zacskó zsebkendőt....<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! ^^ Még meglátjuk, Celdria gondolkozik rajta, hogy lefordítja, de ha én ezt a sztorit egyszer megcsinálom magyarul, abból úgy is az lesz, hogy átírom, mert őszintén szólva a stílusával és a nyelvi szintjével nem vagyok megelégedve (márpedig angolul csak ennyire futja... köszi, gimis énem, hogy nem voltál ott agyilag órán), magyarul annyival többet írtam volna le... kivéve a korhatáros jelenet. Olyat nem nagyon tudok magyarul.

      Törlés